غیر فعال سازی پیش نمایش

در شرایطی کنونی که میهن ما نیز مانند بسیاری از کشورها با ویروس کرونا درگیر شده است ، ما به عنوان یک سازمان مردم نهاد بر خود لازم میدانیم که با یاری خداوند متعال و حمایت خیرین گرانمایه همچنان به خدمت ذاتی به خانواده های تحت حمایت خیریه اشرف الانبیاء (ص) و اقشار آسیب پذیر پایبند بوده و خود را در قبال رسالت خیریه اشرف الانبیاء (ص) مسئول می دانیم.

دفاتر خیریه با رعایت کامل نکات بهداشتی در ایام بیماری کرونا باز بوده و همچنین واحد مددکاری با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، سبد پروتئینی میان خانواده های تحت حمایت توزیع می نماید .

در این ایام و به منظوری جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هیچگونه مراجعه ای به درب منزل نیکوکاران صورت نمی گیرد ، مگر آنکه نیکوکاران عزیز از خیریه درخواست مراجعه داشته باشند که در این صورت رابطین خیریه با رعایت اصول بهداشتی و تجهیزات لازم به درب منزل نیکوکار مراجعه می نمایند .

نیکوکاران عزیز می توانند در این ایام از شیوه های پرداخت غیر حضوری شامل سامانه پرداخت آنلاین موجود در سایت خیریه به آدرس http://ashrafolanbia.ir/fa/vow/donate ، اپلیکیشن های نیکوکاری و یا کد دستوری #1111*4*733* ، کمک های خود را جهت حمایت و توانمندی ایتام و محرومین واریز نمایند .

ان شاءالله به فضل الهی و دعای همه مردم سرزمینمان ، از این امتحان  الهی نیز سربلند و سلامت بیرون خواهیم آمد و امیدواریم با همکاری و مشارکت مردم و رعایت موارد بهداشتی از این پدیده نیز به سلامت عبور کنیم.

سلامتی و عزت روزافزون را برای همه خدمتگزاران به جامعه بالاخص پزشکان ، پرستاران و کادر درمانی را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

ارسال شده 4 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد