غیر فعال سازی پیش نمایش

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران توانمندسازی زنان را یکی از برنامه های اصلی شهرداری تهران دانست و گفت: از ابتدای فعالیت ستاد، بالغ بر 16 هزار زن از خدمات ما بهره مند شده و به مرز توانمندی رسیده اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان، فهمیه فیروزفر گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار اصلی ترین برنامه ما در ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران به شمار می آید.

او گفت: با سرمایه هایی اندک موفق شده ایم برای زنان سرپرست خانوار اشتغال زایی کنیم و عمدتا نیز شغل های ایجاد شده با دوام بوده اند.

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران با اشاره به برپایی نمایشگاه های مختلف برای عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از برنامه های اصلی ما برپایی نمایشگاه های دوره ای به منظور عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار است و در این نمایشگاه ها، کالاها با بهترین کیفیت عرضه می شوند.

فیروزفر ادامه داد: نمایشگاه های مناسبتی که توسط ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران راه اندازی می شوند محل خوبی برای نمایش کالاهای با کیفیت تولیدی توسط زنان هستند.

او از افزایش تعداد زنان بدسرپرست تهرانی طی سال های اخیر خبر داد و گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته توسط ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران مشخص شد که تعداد زنان بدسرپرست تهرانی طی سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران تاکید کرد: تا قبل از سال 90 از مجموع کل زنان تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، 22.2 را زنان بدسرپرست تشکیل می دادند اما اکنون این آمار به 32.51 رسیده است.

فیروزفر با ارائه آماری از تعداد زنان تحت حمایت ستاد توانمندسازی زنان شهرداری تهران کفت: از ابتدای فعالیت ستاد تاکنون 16 هزار و 449 زن موفق شده اند با حضور در دوره های مختلف شهرداری به مرز توانمندسازی رسیده و در کنار آن خدماتی را دریافت کنند.

ارسال شده 7 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد