غیر فعال سازی پیش نمایش

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری با تاکید بر توجه به وضعیت زنان سرپرست خانوار گفت: اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار مهم است.

به گزارش تهران نیوز ، جشن دهه کرامت، روز ملی دختر و آیین آغاز اشتغال‌زایی زنان در قالب طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با حضور شهیندخت مولا‌وردی معاون رئیس‌جمهور در امورزنان و خانواده، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، فاطمه فکوریان مشاوراموربانوان وخانواده فرماندارویژه شهرستان ری، جمعی از مسئولین و مردم در روستای اسلام‌آباد سیمان تهران تشکیل شد.

هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم گفت: اشتغال‌زایی برای زنان بی‌سرپرست از فعالیت‌های مهمی است که با برنامه‌ریزی و حمایت‌های لازم گام‌های خوبی در این زمینه برداشته‌شده است.

وی افزود: زنان بی‌سرپرست در حوزه اشتغال به‌ خصوص مشاغل خانگی و صنایع‌ دستی توانمندی،قابلیت وعملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و باید همه مسئولین برای حمایت از طرح اشتغال‌زایی آنان همت بیش‌ازپیش داشته باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با تأکید بر اهمیت اشتغال‌زایی زنان اذعان داشت: خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست مشکلات فراوانی دارند و برای حمایت از آنان باید فعالیت‌های تأثیر‌گزاری انجام شود و یکی از این فعالیت‌ها طرح اشتغال‌زایی است که بااجرای این طرح زمینه اشتغال بانوان برای جلوگیری ازآسیب‌های احتمالی فراهم می‌شود.

وی توانمندسازی و ایجاد زمینه رشدبانوان را از اولویت‌ها دانست و یادآور شد: هرچه توانمندسازی و زمینه‌های رشد بانوان در حوزه‌های مختلف گسترده‌تر و در اولویت باشد، آسیب‌های اجتماعی در جامعه به همان نسبت کاهش می‌یابد.

گفتنی است، در انتهای مراسم توسط معاون رئیس‌ جمهور در امور زنان و خانواده و خانم غلامی کارآفرین برتر در سال گذشته قراردادهای اشتغال زنان سرپرست خانوار امضا شد.

ارسال شده 6 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد