غیر فعال سازی پیش نمایش

هو الحی

ما از ایتام و فقرا آبرو گرفته ایم ، موقعیت و فرصتی پیدا کرده ایم که امانتی است الهی ؛ یکی از مهمترین آزمونهای دینداری امانتداری است.

از خداوند متعال درخواست می کنم مانند همیشه ، حقیر و دیگر یاران همراه را در طی طریق این مسیر آسمانی یاری نماید و علوّ درجات را برای همه بانیان و خیران مخصوصاً زنده یاد پدرم (ره) که هدایتگر صادق این جریان نیک بود ، خواهانم .

بیش از دو دهه ، همنوایی و همنشینی با آبرومندان دلسوخته تنها عصاره افتخارآمیز دوران زندگی ام است. خدا را سپاس

عزیزان نظر حقیر این است که فقرزدایی شعار و عملیاتی است که باید از دوران مدرسه آغاز شود که از مهمترین وظایف سنگین نظام و دولتمردان است و رفع فقر و محرومیت نیاز به برنامه ریزی بلند مدت و یکپارچه دارد ولی به صورت میان مدت و در شرایط اقتصادی جامعه امروز ما نیازمند توسعه کیفی سازمانهای مدنی (موسسات خیریه) موثر و شفاف است برای التیام حوائج مادی و معنوی اقشار آسیب پذیر. سازمانهای مردمی خیریه ای که با استقلال تمام و به دور از سیاه نمایی مشکلات جامعه و بزرگنمایی خدمات خود با نیات و اهداف الهی شکل گرفته وهمسو با سیاستهای کلان ، خلاء های جامعه را دیده بانی کرده درجهت رفع علمی آن با حداکثر توان حرکت می نمایند و به جرأت می توان گفت این دسته از سازمانها و موسسات خیریه  عمل کردن تمام قد به یکی از شیوه های اجرایی اقتصاد مقاومتی هستند .

همه آحاد مردم ، مخصوصاً توانمندان جامعه با حمایت از این قبیل سازمانها و موسسات عام المنفعه می توانند در جهت زدودن چهره تاریک فقر از جامعه اسلامی و میهن عزیزمان نقش آفرینی کنند و حرکت در این مسیر به نوع خود عزّت بخشیدن به پرچم ولایت و مقدمه ای است بر ظهور ولی نعمتمان امام عصر (عج) .

                                           والعاقبه للمتقین

                                  رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

                                           رضا شمیرانی

ارسال شده 7 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد