غیر فعال سازی پیش نمایش

قربانی  کردن و تقسیم آن بین فقرا و خویشاوندان تمرین سخاوت و دست گشادگی است که در سایه آن تقوا حاصل می شود. بنابراین حکمت انجام دادن قرباني، تقرب قرباني کننده به سوي خدا و تعالي و تقواي اوست.

قربانى، درس ایثار و فداکارى و گذشت و آمادگى براى شهادت در راه خدا را به انسان‌ها می‌آموزد، و درس کمک به نیازمندان و مستمندان است.از این رو جهت به پا داشتن این سنت الهی و اجابت نیاز گوشت خانواده های تحت حمایت ، خیریه اشرف الانبیاء (ص) نذورات قربانی و عقیقه نیکوکاران را دریافت وگوشت حاصل از نذورات را میان نیازمندان گروه هدف خود توزیع می کند.

با عنایت پروردگار متعال و همیاری خیرین گرانمایه در سال 99 موفق به قربانی 360 راس گوسفند و توزیع  پنج هزار و دویست کیلوگرم  گوشت تازه گوسفندی میان خانوار ایتام و محرومین تحت حمایت گردید.

لازم به ذکر است با وجوه دریافتی نذورات قربانی و عقیقه ، گوسفند از دامداری های مجاز با قیمت مناسب خریداری شده و در بازه زمانی بیستم الی بیست و پنجم ماه در کشتارگاه صنعتی و دیگر کشتارگاه های بهداشتی مورد تأیید خیریه اشرف الانبیاء (ص) با رعایت کلیه موازین و آداب شرعی و اصول بهداشتی ذبح میگردد و در بسته بندی های کاملاً بهداشتی و با اتیکت مخصوص در سردخانه خیریه نگهداری شده و توسط واحد مددکاری خیریه اشرف الانبیاء (ص) در حداقل زمان و طبق سهمیه مشخص به دست خانواده های ایتام و محرومین تحت حمایت خیریه اشرف الانبیاء (ص) میرسد.

ان شاء الله توفیق قرین اعمال خداپسندانه همه خیرین باشد ...

 

ارسال شده 2 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد