غیر فعال سازی پیش نمایش

سازمان ملل متحد، در سال 1985، 5 دسامبر (14 آذر) را به دلیل اهمیت و تاثیر شگرفی که وجود  گروه‌های داوطلب در جوامع بشری داشته‌اند ، روز جهانی داوطلب معرفی کرده است .

داوطلبان از نهاد و جنس خود مردم‌اند که بدون هیچ گونه مزد و حقوقی فقط به خاطر عشق و انسانیت، رضای الهی و حس مسئولیت پذیری در برابر جامعه آمادگی خود را جهت انجام امور داوطلبانه در بخشهای مختلف خیریه اشرف الانبیاء (ص) اعلام می دارند و با توجه به قوانین ، ضوابط و نیازهای خیریه لحظه ها ، ساعات ، روزها ، ماه ها و سال هایی از وقت گرانبهای خود را صرف این عمل خیرخواهانه می کنند.

این روز فرصتی جهت ترغیب و حمایت از خدمات داوطلبان و بهانه‌ای برای تجلیل از داوطلبان و تشویق سایرین به پیوستن به گروه‌های داوطلب و تشکل‌های مردمی است .

 ما به عنوان سازمانی مردم نهاد ؛ ضمن گرامیداشت این روز ، قدردان افراد و سازمان‌هایی هستیم که در عمر 20 ساله خیریه اشرف الانبیاء (ص) از ابتدای تاسیس به صورت داوطلبانه در عرصه های مختلف به صورت تمام وقت ، پاره وقت ، هفتگی ، ماهانه و حتی سالانه به فعالیت پرداخته اند که ارزش و اجر معنوی این عمل خداپسندانه  با هیچ میزانی قابل اندازه گیری نیست .

به مناسبت این روز ، سازمان داوطلبان هلال احمر و دبیرخانه ترویج کارهای داوطلبانه ،مراسم تجلیل از داوطلبان برتر کشور برگزار نمودند . از خیریه اشرف الانبیاء (ص) به عنوان یک سازمان داوطلب پذیر برای حضور در این مراسم دعوت بعمل آمد و از داوطلب فعال خیریه اشرف الانبیاء (ص) سرکار خانم حسینی به نمایندگی از داوطلبان خیریه تقدیر و قدردانی شد.

به امید داشتن جهانی بدون فقر ...

ارسال شده 4 سال پیش


نظرات
  • موسسه خیریه اشرف الانبیاء (ص)
    09194105892 :
    ۱۸ آذر ۱۳۹۸

    afarin



نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد