غیر فعال سازی پیش نمایش

در راستای خدمات مهر دانش و در ادامه روند ساخت مدرسه شش کلاسه در روستای محروم گودو شهرستان میناب و مدرسه شش کلاسه برای معلولین استثنایی در روستای پاسفید بخش محروم جغین  شهرستان رودان استان هرمزگان، رضا شمیرانی رئیس هیئت مدیره خیریه اشرف الانبیاء(ص) در تاریخ 16 شهریور ماه 1399 از این مدارس بازدید به عمل آوردند .

مدرسه شش کلاسه ایثارگر زنده یاد محمدرضا آقاهادی از پانزدهم شهریور ماه به طور آزمایشی با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبان تعداد محدودی از دانش آموزان می باشد. این مدرسه که با همت خیرین موسسه خیریه  اشرف الانبیاء(ص) و مشارکت سازمان تجهیز و نوسازی مدارس  به مرحله اتمام صد در صدی رسیده، که انشالله بعد از سفید اعلام شدن وضعیت این منطقه از وضعیت شیوع کرونا مراسم افتتاحیه با حضور نیکوکاران خیریه اشرف الانبیاء(ص) برگزار خواهد شد.

دیگر مدرسه شش کلاسه به نام بانو نیکوکار حاجیه خانم محبی برای معلولین (بچه های استثنایی منطقه) در روستای پاسفید بخش جغین شهرستان رودان می باشد که آن هم با همت خیرین اشرف الانبیاء(ص) و با مشارکت سازمان تجهیز و نوسازی مدارس در حال ساخت بوده و با پیشرفت 30 درصدی ، در مرحله سفت کاری می باشد و به یاری خداوند پس از تکمیل و تجهیز مهر ماه سال 1400 آماده بهره برداری می باشد خداوند تمام بانیان و خیرین رحمت و سلامتی عطا فرماید.انشاءلله

ارسال شده 3 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد