غیر فعال سازی پیش نمایش

سازمان ملل متحد، در سال 1985، 5 دسامبر (14 آذر) را به دلیل اهمیت و تاثیر شگرفی که وجود  گروه‌های داوطلب در جوامع بشری داشته‌اند ، روز جهانی داوطلب معرفی کرده است .

هدفی والاتر از خدمت به همنوع برای انسان­ها قابل تصور نیست و داوطلب تنها کسی است که این هدف را به عرصه ظهور می­رساند.

فعالیت های داوطلبانه فرصت مناسبی را برای افراد فراهم می کند تا بتوانند در تحولات زندگی خود نقش مؤثری داشته باشند و با استفاده داوطلبانه از مهارت ها و زمان خود، نقش مهمی در روند توسعه و تکامل جوامع خود ایفا کنند. فعالیت های داوطلبانه، موجب تقویت همبستگی و فراگیری در میان جوامع سراسر جهان می شود.

 ما به عنوان سازمانی مردم نهاد ؛ ضمن گرامیداشت این روز ، قدردان افراد و سازمان‌هایی هستیم که در عمر 20 ساله خیریه اشرف الانبیاء (ص) از ابتدای تاسیس به صورت داوطلبانه در عرصه های مختلف به صورت تمام وقت ، پاره وقت ، هفتگی ، ماهانه و حتی سالانه به فعالیت و خدمتی داوطلبانه پرداخته اند که ارزش و اجر معنوی این عمل خداپسندانه  با هیچ میزان و رقمی قابل اندازه گیری نیست .

روز جهانی داوطلب بهانه‌ای زیبا برای تقدیر از کسانی است که بدون چشم داشت و تنها به واسطه وظیفه اعتقادی و انسانی خویش فارغ از رنگ و نژاد و زبان برای ایثار و کمک به هم نوع اعلام آمادگی کرده و در خط مقدم انسانیت حضوری فعال داشته و موسسه خیریه اشرف الانبیاء(ص) را در جهت خدمت به ایتام و محرومین یاری نموده اند.

داوطلبین سپاسگذاریم

ارسال شده 3 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد