غیر فعال سازی پیش نمایش

موسسه خیریه اشرف الانبیاء(ص) با عنایت خداوند متعال و مدد ائمه معصومین (ع) در راستای توانمندسازی خانواده های ایتام در بخش مسکن، مورخه 1399/06/02 همزمان با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) پروژه 80 واحد مسکن ایتام روستایی  استان خوزستان را به  مرحله تحویل صد در صدی رساند .

این مراسم در شهر کارون روستای قلعه چنان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور مسئولین استانی برگزار گردید. در این مراسم که با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد اسناد ده واحد شهرستان کارون به نمایندگی از کلیه 80 واحد تحویل خانواده های معزز ایتام گردید.این پروژه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیریه  امام علی ابن ابی طالب (ع) خرمشهر در شهرستان های اروندکنار،کارون ، آبادان ،خرمشهر ، هویزه ، شادگان و دشت آزادگان استان خوزستان در طول مدت20 ماه تکمیل و به مرحله تحویل رسید .

از 80 خانه ایتام روستایی ،تعداد 336نفر از خدمات مسکن و زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)با حمایت خیریه اشرف الانبیاء(ص)بهره مند شدند که تعداد ایتام تحت تکفل آن ها 256 یتیم می باشد .

لازم به ذکر است کمک های خیریه اشرف الانبیاء(ص) و خیرین از بدو ورود در این پروژه تا پایان 80 واحد مبلغ دوازده میلیارد ریال بوده است.

امیدواریم خداوند متعال گشایش سریع در رفع این بیماری ایجاد فرماید تا بتوانیم در سلامت و آرامش بندگی کنیم.

ارسال شده 3 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد