غیر فعال سازی پیش نمایش

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنان سرپرست خانوار را از اقشار آسیب‌پذیر و دارای مشکل در جامعه دانست و گفت: این قشر باید با برنامه‌ریزی مناسب و حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی، موردحمایت قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، مریم بیدخام باب یان اینکه دفتر امور اجتماعی استانداری از طرح‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی، به‌ویژه برای اقشار آسیب آسیب‌پذیر حمایت می‌کند، عنوان کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی، پایداری اشتغال در این حوزه نیازمند ارتقای سطح کیفی تولید و اتصال به بازار مصرف است.

این مسئول اضافه کرد: در حوزه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر نیز اقدام‌های مؤثری در سال‌های اخیر صورت گرفته و تعداد قابل‌توجهی از زنان در قالب طرح‌های توانمندسازی، حمایت از مشاغل خانگی و خوداشتغالی فعال‌شده‌اند.

به گفته بیدخام، اگر نتوانیم حمایت‌های لازم را از این قشر داشته باشیم به‌طور حتم نمی‌توانیم مانع از ورود آن‌ها به چرخه آسیب‌های اجتماعی شویم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با تأکید بر ظرفیت‌های موجود استان مبنی بر بهره‌گیری از توانمندی‌ها جهت ارتقای وضع معیشتی اقشار آسیب‌پذیر، یادآور شد: مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد در فعال‌سازی ظرفیت‌های یادشده و ضرورت تقویت آن‌ها باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

بیدخام، دستیابی اقشار آسیب‌پذیر به شغل را از اساسی‌ترین نیازهای آنان دانست و افزود: با توجه به این نقش مهم، مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان در محیط‌های امن از اهداف و برنامه‌های اصلی این دفتر است.

ارسال شده 5 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد