غیر فعال سازی پیش نمایش

زیارت در اسلام خصوصا در فرهنگ غنی شیعه از جایگاه والایی برخوردار است و به کرات اولیای الهی و ائمه معصومین (ع) پیروان خود را دعوت به این امر نموده و پاداش فراوانی برای آن بیان کرده اند.

با عنایت پروردگار و توجه خاصه حضرت امام رضا (ع) و کمک های بی دریغ خیرین گرانمایه ،1100  نفر از ایتام و محرومین و اقشار آسیب پذیر استان های تهران ، هرمزگان و خوزستان و کرمانشاه ، اصفهان و فارس در سال 1396 در قالب 21 کاروان زیارتی به مشهد مقدس مشرف گردیدند .

زائرین پس از طی مسیر در خانه فرهنگی زنده یاد حاج عبدا... شمیرانی (ره) اسکان داده شده و در طی سفر از  برنامه های فرهنگی ، مذهبی، زیارتی و تفریحی بهره مند می گردند .

ناگفته پیداست زیبایی لبخند رضایتی که در کوران مشکلات معیشتی اقشار آسیب پذیر در سفر به قطعه ای از بهشت، در زیارت امام مهربانی ها، بر لبانشان نقش می بندد. چه دل انگیز است دستهای قدکشیده سوی حرمش و دسته کبوترانی که از دلهای زائرانش پر می کشند. چه خداپسندانه است آثار معنوی و فرهنگی این سفر پر برکت که بر زندگی زائران آن حضرت جاری می شود و سبکبالی و طراوت بی بدیلی که در جسم و جان این خانواده های معزز نمایان می شود. 

ان شاء ا... نصیب همه مشتاقین و محبین آل رسول (ص) گردد . 

ارسال شده 4 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد