غیر فعال سازی پیش نمایش

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ اعلام کرد: در راستای اجرای برنامه های حمایتی ویژه بانوان سرپرست خانوار، کمک هزینه تحصیلی به فرزندان بانوان سرپرست خانوار اعطا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا غلامی با بیان این مطلب، تصریح کرد: توانمندسازی بانوان در شهرداری تهران در چهار حوزه اصلی فعالیت های مشاوره ای، آموزشی، اشتغال و حمایتی مشخص شده است که در هر چهار حوزه مجموعه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ تمام همت خود را به کار بسته است تا بتواند در خصوص فعالیت های مرتبط با بانوان سرپرست خانوار جزو برترین مناطق تهران باشد.

وی در ادامه با تاکید به برخی شرایط نامساعد برای تحصیل فرزندان بانوان سرپرست خانوار افزود: وضع نامناسب مالی نباید مانعی برای تحصیل فرزندان این قشر زحمتکش باشد لذا تمام تلاش ما این است تا با حمایت های مالی و معنوی بستری را برای موفقیت هر چه بیشتر این عزیزان فراهم آوریم.

معاون شهردار منطقه ۷ در انتها خاطرنشان کرد: در راستای تدبیرستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران جهت تامین نیازهای مالی - آموزشی فرزندان بانوان سرپرست خانوار، با توجه به شرایطی خاص که در حوزه اداره امور بانوان اتخاذ می شود، به این عزیزان کمک هزینه تحصیلی به طور نقدی و غیر نقدی اعطا خواهد شد که انشالله بتوانیم در این حوزه گامی موثر برداریم.

ارسال شده 6 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد