غیر فعال سازی پیش نمایش

امام صادق علیه السلام :
هيـچ مسـلمانى نبـاشـد كه به مسـلمان ديگرى بخاطر خدا قـرض دهـد، جـز آنكه خـداوند هر روز ثـواب صـدقـه دادن آن را به حـساب وى ثبت كـند تـا زمانـى كه آن مـال بـه او بـاز گردد(بحارالأنوار، ج 103، ص 140).
هر کار خیری ‌که انسان انجام می دهد، خداوند آن را نظاره می کند و در در همه ابعاد دُنیوی و اُخروی او تاثیر می گذارد. کسانی که از کمترین فرصت ‏های پیش آمده، بیشترین استفاده را می برند و قلب بندگان خداوند را شاد می کنند بدون شک برای آخرت خود پس ‏انداز نیکو تدارک می بینند.
بار دیگر موسسه خیریه اشرف الانبیاء (ص) با حمایت خیرین، وام قرض الحسنه به خانواده های معزز ایتام تحت حمایت خود پرداخت نمود.
 در این خیر مؤکد، مبلغ یك میلیارد و نهصد میلیون تومان تسهیلات  قرض الحسنه جهت ودیعه مسکن و اشتغال با اقساط سی ماهه به 39 خانواده ایتام تحت حمایت پرداخت گردید.
همانا خداوند در قرآن سوره مائده آیه 12 می فرماید: به خدا قرض نیکو دهید [و سود نخواهید] تا گناهان شما را بیامرزم.خداوند پاداش این عمل را در دنیا یا آخرت، نه یک برابر، بلکه چندین برابر زیادتر می دهد و علاوه بر این ها گناهان قرض دهنده را نیز به واسطه این عمل می آمرزد.
خیرین دلسوز، عطوفت و مهربانی پروردگار در رگ هایتان جاری است.
از حمایت شما متشکریم.

دیگر اخبار موسسه خیریه اشرف الانبیاء(ص)

پرداخت آنلاین صدقه 

ارسال شده 4 ماه پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد