غیر فعال سازی پیش نمایش

در مورخ 96/09/04 بازدید دوره ای اعضای هیئت مدیره خیریه اشرف الانبیاء (ص) از روند تکمیل و ساخت 110 واحد مسکن ایتام روستایی استان هرمزگان انجام پذیرفت. در این مرحله پایانی فاز سوم از خدمات خیریه ، ساخت واحدهای مسکونی ایتام با مشارکت کمیته امداد استان، بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لازم به ذکر است که تاکنون بیش از چهار میلیارد ریال جهت انجام تعهدات توسط خیریه اشرف الانبیاء (ص) پرداخت گردیده است . در این فاز از تعهدات خیریه با عنایت و توجه خاصه امام رضا (ع) بیش از 200 نفر از عزیزانی که واحدهای مسکونی آنان در حال ساخت می باشد به مشهد مقدس مشرف شدند و همچنین  38  نفر از مادران ایتام همین پروژه ، که تاکنون به زیارت عتبات عالیات نائل نشده بودند ، توسط خیریه اشرف الانبیاء (ص) به کربلای معلی اعزام شدند.

توضیح اینکه این واحد ها در روستاهای محروم شهرستان های میناب ، رودان ، حاجی آباد ، بندر خمیر و حومه بندر عباس در حال ساخت می باشد.

 

 

 

پیش بینی می شود با عنایت خداوند متعال و مدد حضرت اشرف الانبیاء (ص) و همیاری خیرین گرانمایه  کلیه واحدها تا دی ماه 1396 به خانواده های ایتام و محرومین روستایی تحویل گردد. ان شاء الله

ارسال شده 6 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد