غیر فعال سازی پیش نمایش

قربانی كردن از سنت های الهی و نمادی از قطع دلبستگی و وابستگی ها و جلوه ای از ایثار مال و جان در راه محبوب واقعی و رضای خدا است. خداوند متعال در آیه 37 سوره حج می فرماید: وقتی شما قربانی می كنید آنچه كه متعلق به خدا است، تقوای شماست نه گوشت و پوست قربانی . از امام محمد باقر(ع) نیز روايت شده همانا خداوند قربانی کردن و طعام دادن را دوست دارد.

در راستای عمل به این مهم و به منظور به پا داشتن این سنت الهی و اجابت نیاز خانواده های تحت حمایت ، خیریه اشرف الانبیاء (ص) آماده دریافت نذورات قربانی و عقیقه نیکوکاران و توزیع گوشت حاصل از نذورات میان نیازمندان گروه هدف خود می باشد که  با عنایت پروردگار متعال و همیاری خیرین گرانمایه در سال 97 موفق به قربانی 320 راس گوسفند و توزیع چهار هزار و هفتصد کیلوگرم گوشت تازه میان خانوار ایتام و محرومین تحت حمایت گردید.

لازم به ذکر است نذورات قربانی و عقیقه و ذبح گوسفند در فواصل زمانی 20 الی 25 ماه (ایام ذبح) در کشتارگاههای صنعتی و دیگر کشتارگاه های بهداشتی مورد تأیید خیریه با رعایت کلیه موازین و آداب شرعی و اصول بهداشتی انجام می گیرد و در بسته بندی های کاملاً بهداشتی و با اتیکت مخصوص در سردخانه خیریه نگهداری شده و توسط واحد مددکاری خیریه اشرف الانبیاء (ص) در حداقل زمان و طبق سهمیه مشخص به دست خانواده های ایتام و محرومین تحت حمایت خیریه می رسد.

ان شاء الله توفیق قرین اعمال خداپسندانه همه خیرین باشد ...

ارسال شده 5 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد