غیر فعال سازی پیش نمایش

پنجم دسامبر، به‌عنوان روز جهانی داوطلب نامگذاری شده است. یک روز به نام همه آنهایی که دنیا را فارغ از بایدها و نبایدهایش زیباتر می‌بینند، آن‌هم به‌واسطه مهربانی کردن به هم نوعانشان. فرقی نمی‌کند داوطلب فعالیت در چه عرصه‌ای باشند. یکی با علمش به یاری همنوعانش می‌آید، یکی با هنرش، یکی می‌کوشد با درمان دردها آلام‌بشری را تسکین دهد و دیگری با ساختن سقفی برای نیازمندان و محرومان، لبخند را میهمان یک خانه می‌کند. آدم‌هایی هم هستند که دل‌شان قدر دریاست و با مهربانی و نشاندن لبخند به چهره مصیبت‌دیده‌ها و نشستن پای درددل‌هایشان داوطلبانه می‌کوشند تا روی خوش زندگی را به همنوعانشان نشان دهند.

داوطلب کسی است که دغدغه جمعی دارد و برای ایجاد زندگی بهتر و روشن تر به فعالیت های داوطلبانه و عام المنفعه اقدام می کند.

فرا رسیدن روز جهانی داوطلب فرصت مغتنمی است برای پاسداشت فرهنگ داوطلبی و نیکوکاری و قدردانی از تمامی افراد خیر، گروه ها و نهادهایی که برای عمل به مسئولیت اجتماعی و اعتقادی خود در همه زمینه ­ها به ویژه در فرهنگ خیر، نقش آفرینی می­کنند.

خیریه اشرف الانبیاء (ص) ؛ ضمن گرامیداشت این روز ، از افراد و سازمان‌هایی که به صورت داوطلبانه این مجموعه را حمایت کرده قدردانی می نماید که ارزش و اجر معنوی این عمل خداپسندانه  با هیچ میزان و رقمی قابل اندازه گیری نیست .

روز جهانی داوطلب گرامی باد 

 

 

دیگر اخبار موسسه خیریه اشرف الانبیاء(ص)

پرداخت آنلاین صدقه 

ارسال شده 1 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد