غیر فعال سازی پیش نمایش

حضرت رضا (ع) : زائر من در درجه من و با من آمرزیده خواهد شد.

موسسه خیریه اشرف الانبیاء (ص) با عنایت خداوند متعال، همزمان با دوره عملیات ساخت مسکن روستایی در استان هرمزگان، اقدام به اعزام خانواده های بهره مند شده از خدمت مسکن به تشرف و زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) اقدام می نماید.

در طول پروژه ساخت 122 واحد مسکن ایتام روستایی که در دی ماه سال گذشته تحویل خانواده های معزز ایتام گردید به دلیل همزمانی با شرایط بیماری امکان اعزام خانواده به زیارت حضرت رضا (ع) وجود نداشت .با توجه خاصه حضرت امام رضا (ع) و با کمرنگ تر شدن سایه منحوس بیماری، خانواده های ایتام پروژه 122 واحد مسکن ایتام و پروژه در حال ساخت 114 واحدی مسکن روستایی استان هرمزگان در خدمت معنوی آرزوی زیارت، درقالب کاروان های زیارتی به مشهد مقدس مشرف می گردند .

تا کنون 100  نفر از این خانواده ها شامل مادران و فرزندان ایتام به مشهد مقدس اعزام و در خانه فرهنگی زنده یاد حاج عبداله شمیرانی(ره) اسکان و به پابوس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مشرف و از خدمات زیارتی، فرهنگی وتفریحی بهره مند گردیدند.

پیش بینی می شود در این دوره از اعزام حدود 800 نفر از عزیزان بهره مند شده از خدمت مسکن در استان هرمزگان به زیارت حضرت رضا (ع) نائل گردیده و از برکات آن بهره مند شوند .خداوند از تمام بانیان خیر قبول بفرماید.انشاءالله ....

 

دیگر اخبار موسسه خیریه اشرف الانبیاء(ص)

پرداخت آنلاین صدقه 

 

ارسال شده 1 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد