غیر فعال سازی پیش نمایش

پس از مشارکت خیریه اشرف الانبیاء (ص) در ساخت 885 واحد مسکن ایتام و محرومین روستایی در کل کشور که شامل 650 واحد در استان هرمزگان می باشد ؛ همزمان با ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و دهمین سال حضور خیریه اشرف الانبیاء (ص) در استان هرمزگان ؛ در فاز پنجم خدمات توانمندسازی روستایی ، مورخ 98/08/22 خیریه اشرف الانبیاء (ص) طبق توافق نامه با کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان ، ساخت 120 واحد مسکن ویژه ایتام روستاهای محروم استان هرمزگان متعهد شده است .

در این فاز از خدمات، 120 واحد مسکن با متراژ 50 متر در شهرستانها و بخش های استان هرمزگان شامل میناب ، رودان ، حاجی آباد ، بندزرک ، جاسک ، سیریک ، فین و سیاهو ساخته می شود که سهم خیریه اشرف الانبیاء (ص) برای هر خانه یکصد و بیست میلیون ریال می باشد .

قابل ذکر است در طول انجام پروژه کلیه خانواده ها که منازلشان در حال ساخت می باشد (حدود 300 نفر) به مشهد مقدس و زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف شده و از خدمات فرهنگی ، زیارتی خیریه اشرف الانبیاء (ص) بهره مند می گردند.

سهم خیریه اشرف الانبیاء (ص) برای ساخت خانه ها مطابق توافق نامه ، چهارده میلیارد و چهارصد میلیون ریال می باشد و پیش بینی می شود تا اوایل سال 1400 کلیه خانه ها تحویل خانواده های معزز می گردد. ان شاء الله

 

 

 

 

 

 

ارسال شده 4 سال پیش


نظرات
  • موسسه خیریه اشرف الانبیاء (ص)
    mahsa :
    ۱۲ آذر ۱۳۹۸

    best



نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد