غیر فعال سازی پیش نمایش

خزعلی معاون رئیس جمهور امور زنان و خانواده در دومین همایش ملی بانوان تاثیرگذار با اشاره به در نظر گرفتن یک درصد از اعتبار دستگاه‌ها برای حوزه زنان و خانواده، گفت: در موضوع کسب و کار پایدار توانستیم هشت هزار زن سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دهیم. 
دو سال است که مسئله توانمندسازی زنان و آسیب زدایی آنها را در پیش گرفته ایم که خوشبختانه هر دو در دولت سیزدهم به نتیجه رسید.

در حال حاضر نیز مصوبه پیشگیری از طلاق و کسب و کار پایدار محور، اجرایی شده است و در موضوع کسب و کار پایدار توانستیم هشت هزار زن سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دهیم.
 12 کار جدید در این دولت برای زنان صورت گرفته است که یکی از مهمترین مسایل در این راستا، اختصاص اعتباری برای زنان و ارتقای ساختار بوده است.در سفرهای استانی برای زنان و خانواده اعتبارهای در نظر گرفته شده‌است که این امر برای اولین بار اتفاق افتاده است. بیمه زنان خانه دار و روستایی از دیگر برنامه های دولت در حوزه زنان است و با علم، دانش، تجربه و همکاری زنان تاثیرگذار به ثمر خواهد نشست.
معاون رئیس جمهور در دومین همایش ملی بانوان تاثیرگذار  اظهار امیدواری کرد با شناسایی و معرفی زنان تاثیر گذار از توان و ظرفیت آنان استفاده کرده و فعالیت و اثر گذاری آنها را توسعه دهیم.

 منبع: shabestan.news/xjPJ8

دیگر اخبار موسسه 

ارسال شده 3 ماه پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد