غیر فعال سازی پیش نمایش

به گزارش ایرنا، خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سنندج گفت که اشتغال ویژه برای 4800 زن سرپرست خانوار در کشور و پایداری شغل برای زنان سرپرست خانوار در قالب کسب و کارهای خانواده محور انجام شده است. ایشان اظهار کرد: اشتغال زنان یکی از اولویت‌های ما است و در این راستا مشاغلی که کارآفرینان فراهم کرده‌اند تا چهار سال ادامه پیدا خواهد کرد و از مواد اولیه تا فروش تولیدات را بر عهده می‌گیرند.

وی با بیان اینکه صادرات تولیدات تعاونی‌های زنان ضروری است و با حمایت وزارت اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت این موضوع را دنبال می‌کنیم، گفت: دولت خدمتگزار، در عرصه زن و خانواده ۱۲ خدمت و دستاورد مهم از جمله ارتقای جایگاه زنان همتراز با مردان، تدوین سوابق زنان سرپرست خانوار، بیمه زنان و بیمه زوجین نابارور داشته است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تاکید بر توانمندی زنان در عرصه‌های مختلف و پیگیری مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به کردستان، به استفاده از ظرفیت روستا در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در راستای محرومیت زدایی اشاره کرد و قول پیگیری مسائل روستاییان از جمله صندوق کارآفرینی، راه اندازی بازارچه مجازی و رفع مشکلات مدرسه دخترانه را داد.

پرداخت آنی در جهت حمایت و توانمندی ایتام و محرومین

ارسال شده 5 ماه پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد