غیر فعال سازی پیش نمایش

بهار می آید تا زنده شوی برای از نو سرودن، برای خط زدن فاصله ها و به یاد آوردن احساس ها، بهار می آید تا حس کودکان را درک کنی و درد درمندان را لمس، بهار می آید تا با حضور بخشنده ات راهی بهشت شوی همان گونه که رسول خدا صلی الله علیه و آله می فرماید:بخشندگی یکی از درختان بهشت است که شاخه های آن در دنیا آویخته است هر که بخشنده باشد به یکی از شاخه های آن متصل شده و آن شاخه او را به طرف بهشت می کشاند.

در آستانه فرا رسیدن سال نو و در شب مبعث پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص)، همچون گذشته موسسه خیریه اشرف الانبیاء (ص) در جهت همدلی و تقسیم شادی با ایتام کم برخوردار، عیدانه خانواده های تحت حمایت خود را دراستان هرمزگان واریز و در استان تهران در قالب هبه کارت فروشگاه های زنجیره ای جهت خرید مایحتاج عید نوروز از قبیل ارزاق و پوشاک شارژ اعتبار نمود.

در مجموع مبلغ  سه میلیارد و دویست میلیون ریال اعتبار ریالی به هبه کارت و حساب خانواده های تحت حمایت خیریه در استان های تهران و هرمزگان واریز گردیده است.

خانواده ها با کارتهای اعتباری خود و با مراجعه به نزدیکترین فروشگاه زنجیره ای طرف قرارداد می توانند با حفظ شأن و منزلت خود ، ارزاق ، پوشاک و اقلام مورد نیاز سال نو خود را مطابق سلیقه خود انتخاب و تهیه نمایند.

خداوند از همه بانیان و خیرینی که در این مسیر حامی و یاری گر این امر خیر بوده اند قبول بفرماید انشاءالله..

ارسال شده 3 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد