غیر فعال سازی پیش نمایش

دوستان نیک اندیش

سلام علیکم

اصل کلام حقیر اینکه برای فقر زدایی از روستا باید شروع کرد؛ روستا و روستایی می تواند منشاء قدرتمندی برای یک تحول عظیم اقتصادی باشد.

توسعه روستا و بالا بردن سطح زندگی روستایی با توزیع عادلانه ثروت در کشور، حلقه مفقوده در اقتصاد فلج ماست.

تا چهره مظلوم روستاهای ما از فقر، که ریشه در بی عدالتی ملی دارد، تطهیر نگردد و تا اینکه رونق در روستاهای ما پایدار نشود و تا زمانی که همه روستاییان ما به روستایی بودنشان افتخار نکنند ما در مسیر رشد و توسعه زیربنایی و پایدار قرار نخواهیم گرفت.

غفلت نابخشودنی مسئولین گذشته و امروز ما اینجاست.

فرق موثری در قوانین کار، بیمه، مالیات، تولید و حتی کار مردمی و . . .   بین  شهر و روستا وجود ندارد چه برسد به توزیع عادلانه ثروت ملی ... .

به نظرم باز هم مردم باید مثل همیشه نقش آفرین باشند و این می تواند یک هدف جدید، دقیق و زیربنایی برای سازمان های خیریه مردم نهاد تلقی گردد.

سازمان های خیریه مردم نهاد همیشه در جهت کشف خلاء ها و جبران کم توانی دولت ها قدم برداشته اند. اگرچه این خدمت معنوی ارزشمند نباید از مسئولیت و پاسخگویی دولت ها کم کند.

خیریه اشرف الانبیاء (ص) به عنوان یک سازمان خیریه مردم نهاد، غیرسیاسی، غیرتجاری، غیرانتفاعی و عام المنفعه در حد بضاعت خویش در این راستا گام های جدید و دقیقی برداشته است.

گروه هدفی که ایتام و محرومین هستند را معطوف به روستا کرده و از خدمات مصرفی پرهیز نموده و به طور تخصصی به خدمات زیربنایی عمرانی و فرهنگی پرداخته است.

یک ضلع از چند ضلعی توانمندسازی را انتخاب نمودیم و در آخر اینکه خلاصه ، ساده و روشن بگویم برای خانواده های     الویت دار یتیم روستایی جنوب کشور خانه می سازیم و به زیارت امام مهربانی ها حضرت رضا (ع) میهمانشان می کنیم (سایه رضوان).

این است بضاعت ما

و این است رسالت ما

خیرین و خادمین گرانمایه، سپاسگزاریم...

بهار98

والعاقبه للمتقین

موسس و رئیس هیئت امناء

رضا شمیرانی

ارسال شده 4 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد