غیر فعال سازی پیش نمایش

منشور اخلاقی :

ما کارکنان موسسه خیریه اشرف الانبیاء(ص) بر این باوریم که همراه با جمع خیرین و جمعیت تحت حمایت خانواده ای بزرگ را تشکیل داده و خدمتگزارانی صدیق در عرصه کمک به ایتام و نیازمندان جامعه خود باشیم . ما ارزش های اخلاقی ، رفتاری و اصول کاری ذیل را باور داشته و برای تحقق و نهادینه شدن آن از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و نیز اعتقاد داریم تبلور این اصول در کردار ما ، شرطی ضروری است برای رسیدن به اهداف متعالی خیریه اشرف الانبیاء(ص) (سازمان ما)

- با ایمان به اراده خداوند متعال و اطاعت از کتاب آسمانی قرآن کریم در جهت کسب رضایت حق تعالی گام برداشته و خداوند را همیشه ناظر بر اعمال و رفتار خود می دانیم .

- با توجه به مقام منزلت حضرت اشرف الانبیاء(ص) و ائمه معصومین(ع) تلاش می نماییم زندگی و فرامین آنها را سرلوحه زندگی و اهداف سازمان خود قرار دهیم .

- به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وصایای امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله) پایبندیم و خط مشی های اجرایی هم سو و هم جهت با آرمان های انقلاب اسلامی را اتخاذ می نماییم .

- ما به نیّات ، تفکرات و سفارشات بنیانگذاران و موسسین سازمان خود می اندیشیم و آنان را در جهت تحقق اهداف سازمان خود یاری می نماییم .

- ما به عنوان یک سازمان مردم نهاد معتقدیم که مردم سرمایه های اصلی سازمان ما بوده و شایسته بهترین ها هستند لذا عزت ، احترام و تکریم آنان ، اطلاع رسانی واقعی و بهنگام برپایه اعتماد از مهمترین مسئولیت هایمان به شمار می آید و با نظارتی قاطعانه در جهت جلب رضایت آنها تلاش مینماییم تا کلیّه خدمات سازمان ما ، در بالاترین سطح کیفی ارائه گردد .

- ما بر این باوریم که ارائه خدمات به خانواده های تحت حمایت بر مبنای حفظ عزت نفس و کرامت انسانی از مهمترین مسئولیت های ماست که علاوه بر نشاط و امیدواری و پویایی در خانواده بزرگ خیریه اشرف الانبیاء(ص) ، عاملی برای تحقق چشم انداز سازمان ماست .

- امانت داری ، صداقت ، مسئولیت پذیری پاسخگویی ، تعهد ، مدیریت زمان ، صبر و بردباری ، سخت کوشی ، نظم و انضباط ، اخلاق نیک ، وجدان کاری و سبقت و سرعت در خدمت مدبرانه از جمله اصول رفتاری و تقوای کاری در سازمان ما می باشد و به آن پایبندیم.

- ما معتقدیم که حفظ اسرار و اطلاعات محرمانه مخاطبین سازمان خود ، از وظایف خطیر ما بوده ، بنایراین در جهت صیانت از آن تمامی تلاش خود را به کار می بندیم .

- تاکید داریم بر رعایت تقوا ، عدالت و اعتدال در گفتار و رفتار با همکاران و دیگر مخاطبین سازمان خود .

- برای پیشبرد هرچه بهتر امور و اعتلای نام خیریه اشرف الانبیاء(ص) به عنوان یک سازمان خیریه نمونه و منحصر به فرد ، از نظرات و پیشنهادات سایرین استقبال می نماییم .

از خداوند بزرگ می خواهیم که ما را در تحقق اهداف متعالی و اجرای کامل منشور اخلاقی سازمان خود ، موفق بدارد .

ارسال شده 4 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد