غیر فعال سازی پیش نمایش

مسکن از مهمترین احتیاجات خانواده ها می باشد و تا این فضا را آدمی در اختیار نداشته باشد دیگر امکانات برایش گوارا نخواهد بود و در میان تمامی مزایا و آسایش خانه، مهمترین آنها امنیت و آرامشی است که در آن به صاحبش دست می دهد.

در ادامه روند ساخت 120  واحد مسکن ایتام روستایی استان هرمزگان پروژه سایه رضوان ، رضا شمیرانی ، رئیس هیئت مدیره خیریه اشرف الانبیاء (ص) طی سه روز متوالی در نیمه شهریور ماه 1399 از روند ساخت و پیشرفت واحدهای مسکونی بازدید به عمل آوردند .

این واحد ها با همت و توجه خیرین موسسه خیریه اشرف الانبیاء(ص) و مشارکت کمیته امداد استان هرمزگان در حال ساخت می باشد.

 صد و بیست واحد فاز پنجم خدمات مسکن ایتام خیریه اشرف الانبیاء(ص) در استان هرمزگان در روستاهای شهرستان و بخش های میناب ، توکهور ، رودان ،جغین، حاجی آباد ، بندزرک ،بشاگرد ، سندرک، سیریک ، فین و سیاهو و حواشی روستایی بندر عباس در حال ساخت می باشند.

این خیر ماندگار با پیشرفت 30 درصدی در عملیات عمرانی و اجرایی در حال پیشرفت و اتمام بوده و پیش بینی می گردد با عنایت خداوند متعال و همت خیرین تا پایان سال 1399  تکمیل و تحویل خانواده های  معزز ایتام گردد .ان شاءالله

در این خدمت 120 خانه ایتام روستایی ، تعداد 375  نفر از هم میهنان مناطق جنوبی کشور از  خدمات مسکن ایمن بهره مند می گردند که تعداد ایتام صغیر برخوردار شده از خدمت مسکن 258 یتیم می باشد .گامی باشد در جهت پیشبرد سفارش رسول مهربانی (ص) که فرمودند الله الله فی الایتام…..

خداوند از تمام بانیان خیر قبول بفرماید ان شاءالله

ارسال شده 3 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد