غیر فعال سازی پیش نمایش

عید قربان جلوه گاه تعبّد و تسلیم ابراهیمیان حنیف است، و فصل قرب مسلمانان به خداوند، در سایه عبودیت.عید قربان فصل قربانی کردن عزیزها در آستان «عزیزترین» یعنی خداست.

 از حضرت امیر المومنین(ع) روایت شده که فرمودند: به درستی که قطره اول خون قربانی که بیرون می‌آید جمیع گناهان صاحبش را می‌آمرزد.

در زمانی که بیماری کرونا شرایط سختی را ایجاد نموده ، عید قربان امسال، عید متفاوتی شده و حاجیان به مکه نرفته‌اند و آنها که  هرسال  قربانی نذر داشتند با رعایت پروتکل های بهداشتی نذر خود را ادا نمودند.ودر این شرایط دشوار اقتصادی برای اقشار ضعیف، مخصوصا خانواده های فاقد سرپرست، خیرین موسسه خیریه اشرف الانبیاء (ص) هم مانند دیگر هموطنان همدل در روز عید قربان اقدام به ذبح قربانی نمودند و گوشت تازه گوسفندان جهت توزیع میان خانواده های تحت حمایت خیریه اشرف الانبیاء (ص) توسط خیرین اهداء گردید.

 لازم به ذکر است ذبح در کشتارگاه های مورد تایید خیریه اشرف الانبیاء (ص) با رعایت کلیه موازین و آداب شرعی و اصول بهداشتی انجام گرفته و در بسته بندی های کاملاً بهداشتی و با اتیکت مخصوص در سردخانه خیریه نگهداری و توسط واحد مددکاری خیریه در اسرع وقت به دست ایتام و محرومین تحت حمایت خیریه می رسد.

 

ان شاء الله توفیق قرین اعمال خداپسندانه همه خیرین باشد ...

ارسال شده 3 سال پیش


نظرات
    هنوز نظری ثبت نشده است.

نظر دهید
براي ثبت نظر وارد سايت شويد